Povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon +381600703393 ili nam pošaljite email na adresu: reklamacije@ninia.rs  podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono), broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun. 
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine. 

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini. 

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca u slučaju odustanka od ugovora snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja,  prodavnica NINIA web shop je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. 

 

Za proizvode koji se izrađuju PO POSEBNOJ ŽELJI KUPCA, , kao i proizvodi koji se izrađuju po merama kupca NE POSTOJI MOGUĆNOST ZAMENE ILI POVRAĆAJA.

Zamena i povraćaj robe koja se šalje kupcima van teritorije Srbije su mogući, na teret kupca celokupnih troškova poštarine i carinskih dažbina, špediterskih i svih drugih troškova koji mogu biti naplaćeni.