U daljem tekstu su propisani uslovi korišćenja na koje pristajete prilikom kupovine putem online prodavnice NINIA . Kompanija NINIA d.o.o., je odgovorna za ukupno poslovanje putem NINIA internet prodavnice.

GARANCIJA KVALITETA

Kompanije Ninia d.o.o. garantuje za kvalitet i originalnost svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne proizvodnje  i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove snosimo mi. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

Kompanija NINIA d.o.o.,  obavezuje se da će u navedenim slučajevima zameniti kupljeni proizvod.

CENE

Sve cene proizvoda su navedene na sajtu. Ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, npr. umesto 10 000 RSD je navedena cena 100 RSD  i sl. On line prodavnica NINIA ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje e-mail obaveštenja potrošaču.

U cene nisu uračunati troškovi dostave, koji se obračunavaju prilikom rezervacije proizvoda a pre konacne kupovine.

Takođe, u cenu nisu uračunati eventualni troškovi carinjenja koje kupac može imati u svojoj zemlji. Internet prodavnica NINIA  ne snosi troškove eventualnog carinjenja, zato vas molimo da se informišete o visini carine, ukoliko se naplaćuje.

RADNO VREME

Internet prodavnica NINIA  radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

Radno vreme službe za prijem porudžbina putem telefona je od 9h do 16h, svakog radnog dana.

NAČIN PORUČIVANJA

Poručivanje putem Ninia internet prodavnice je moguće tek nakon pristanka na uslove prodaje.

Proizvodi se poručuju na stranici www.ninia.rs nakon čega se porudžbina potvrđuje od strane  našeg internet shop-a, nakon čega ce transakcija biti realizovana.

Tek nakon potvrde porudzbine biće izvršena kupovina.

INFORMACIJE - POLITIKA PRIVATNOSTI

Izjava o zaštiti privatnosti

U ime internet on-line prodavnice NINIA d.o.o., obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u NINIA d.o.o. (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti, a kontrolu zaštite podataka vrši lice imenovano lice u kompaniji d.o.o. (rukovalac/obrađivač podataka) u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Kontakt mail za zaštitu podataka lzzp@ninia.rs

PLAĆANJE

Plaćanje se vrši putem:

*Platnih kartica: VISA, MASTER, MAESTRO (za plaćanje iz Srbije i inostranstva)

*Pouzećem (samo za kupovinu iz Republike Srbije)

 

USLOVI ISPORUKE

GDE SE ROBA ISPORUČUJE?
Na bilo koje mesto na svetu.

SRBIJA

Na teritoriji Republike Srbije Naručene artikle isporučujemo u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske službe Post Express i Daily Express,

OSTALE ZEMLJE

Proizvodi kupljeni preko NINIA internet prodavnice isporučuju se kupcima na kućnim adresama  putem kurirskih sluzbi Post Export, DHL i Daily Express.

ROK ISPORUKE

Od trenutka kada putem e-mail/sms dobijete potvrdu transakcije, roba se šalje najkasnije u naredna četiri radna dana, a rok isporuke zavisi od kurirske službe koju izaberete na našoj on-line prodavnici prilikom poručivanja.

PREUZIMANJE POŠILJKE

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 7 - 19 h. U slučaju nepreuzimanja pošiljke, pošiljka se vraća nama, a naša internet prodavnica je u obavezi da vrati uplaćen iznos, umanjen za troškove slanja i vraćanja, kao i sve druge troškove koji nastati nepreuzimanjem pošiljke od strane kupca.

CENA ISPORUKE

Troškovi dostave nisu uključeni u cenu i plaćaju se prilikom isporuke uz troškove porudžbine.

Cena isporuke porudžbine koja se šalje van teritorije Republike Srbije je iskazana u porudžbenici i zavisi od kurirske službe koju izaberete prilikom poručivanja. Pre konačne kupovine, biće iskazan ukupan iznos kupljene stvari, uvećan za troškove dostave.

BITNA NAPOMENA!

Za pošiljke koje se šalju van teritorije republike Srbije postoji mogućnost carinskih troškova i to pada na teret kupca.Stoga Vas molimo da proverite moguće troškove za preuzimanje svoje porudzbine.

REKLAMACIJE

*Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket da li ima vidnih fizičkih oštećenja.Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete.U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 060/0703393  ili nam pošaljite e-mail na reklamacije@ninia.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

*Ako je prilikom prijema isporuke i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke obavestite putem reklamacionog lista (preuzmite)pozovite telefonom na broj 060/0703393,  ili nam pošaljite e-mail na reklamacije@ninia.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

*Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nesaobraznosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice (preuzmite). Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (preuzmite) treba da pošaljete na adresu NINIA d.o.o., Beograd, Karpoševa 77, 11030 Beograd.

Prodavac je u obavezi da Vam uruči robu koja je saobrazna sa robom na sajtu internet prodavnice, bez  oštećenja i mana, a po ceni koja je istaknuta na stranici internet prodavnice, uvećan za cenu isporuke. Takođe proizvod mora biti u veličini koja odgovara merama iskazanim u skali veličina i na osnovu koje kupac određuje veličinu za kupovinu.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br.88/2021) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.ninia.rs smatra prodajom na daljinu.

Kupac može odustati od prodaje u roku od 14 dana.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni i neoštećeni od strane kupca.

 Po isteku roka od 14  dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Ako se nesaobraznost proizvoda  pojavi u roku od šest meseci od dana prijema pošiljke ,potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko za tim postoji potreba, ispravnost će se utvrditi preko Instituta za kontrolu kvaliteta CIS Institut, Beograd.

Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan.

Ukoliko se  utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Ukoliko se u zakonskom roku vraća neoštećen i nekorišćen proizvod, cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dokaz da je kupac poslao robu trgovcu .

Naša internet prodavnica je dužna da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio prilikom poručivanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 14 dan od prijema robe. 

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koje je prethodno platio platnom karticom (trgovac)  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

POSTUPAK REKLAMACIJE

Obaveštenje o odustanku od kupovine od stane kupca podnosi se putem:

E-mail reklamacije@ninia.rs

putem obrasca za reklamacije (preuzmite)

ili usmeno putem telefona +381600703393

Za sve dodatne informacije obratite nam se na reklamacije@ninia.rs

ZAMENA

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene.

Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.

U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi prodavnica NINIA . Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod  za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.

Za uvažene reklamacije, prodavac NINIA d.o.o. snosi sve troškove transporta.